Listan

Tack alla för namnförslagen ^^ Jätte söta namn =)
Har sååå sv¨årt för att bestämma mig :P

Idag har jag städat alla burarna så nu har grisarna åter igen rent =)
I morgon står det kloklippning på schemat! För göra det ofta eftersom vissa av marsvinens klor har nog inte blivit så bra skötta av tidigare ägare. Tar rätt så lång tid att få dem nått sådär normala igen.

Jag har sett att det har gått runt en lista som många marsvinsbloggar följer. Jag vet inte riktigt vem det var som starta den. Men jag tror någ att jag hänger på faktiskt. Om det är någon som har gjort listan som har nått emot att jag lånar den så skriv det.

Här är listan:


Dag 1 - En bild på mina marsvin och fakta
Dag 2 - Marsvin jag haft
Dag 3 - Det bästa marsvinen vet
Dag 4 - Det värsta marsvinen vet
Dag 5 - Vad marsvinen får för mat
Dag 6 - Det bästa med att ha marsvin
Dag 7 - Det värsta med att ha marsvin
Dag 8 - Mina framtida marsvinsplaner
Dag 9 - Hur jag började med marsvin
Dag 10 - Ett marsvinsminne
Dag 11 - Ett marsvin som betyder/betytt mest
Dag 12 - Någon "marsvinsmänniska" som inspirerar mej
Dag 13 - Såhär bor marsvinen
Dag 14 - Favoritras
Dag 15 - Marsvinsbloggar jag följer
Dag 16 - Finaste marsvinsbilderna
Dag 17 - Bästa marsvinsresan
Dag 18 - Dröm marsvinsgården
Dag 19 - 5 saker ni inte visste med mina marsvin
Dag 20 - Mitt första marsvin
Dag 21 - hur många marsvin jag haft och fakta om några av dom
Dag 22 - Vad är bästa inredningen till marsvin?
Dag 23 - Mina övriga djur
Postat av: frida

Jag har på sett och vis gjort den.

Det var om kaniner först men ändrade bara över till marsvin ;) Så har halft som halft gjort den hehe men fritt att använda såklart!:D

2012-01-04 00:19:26
Blogg/Hemsida: http://jagochminamarsvin.blogg.se/
Postat av: frida

Sv: hehe ja det förstår jag!:=D

Gillar med denna listan, roligt .)

2012-01-04 17:10:28
Blogg/Hemsida: http://jagochminamarsvin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?