Känslan

Känslan av att ses som en dålig djurägare e nått av det värsta som finns. Tyvärr tror jag att jag kommer att ses som det nu. Jag och sambon har pratat idag och kommit fram till att jag måste sälja en del av mina grisar. Något som jag absolut inte vill igentligen. Har man skaffat ett djur så har man och får ta ansvaret för det. Men tyvärr får man ibland motgångar i sitt liv som man inte riktigt räknar med. Och jag vill mina marsvin det bästa så därför får det bli såhär. Kommer dock att behålla ett par själv. Jag som blev så glad när jag kunde starta upp min uppfödning igen, det har bara gått ett år nu. Kanske det inte är alls rätt tid i livet just nu.

Vill förklara anledningen till beslutet...
Min sambo har varit sjukskriven ett tag nu pga psoriasis, vilket har lett till en ekonomisk kris eftersom jag bara är timanställd. Läkarna vet inte om sambon kommer att kunna återgå till sitt arbete igen och måste då skola om sig.
Inte nog med det så väntar jag på tid för operation.

Känner mig väldigt ledsen idag, men måste tänka på djurens bästa och inte mitt bästa! Om ni är intresserade av något av mina marsvin och kan erbjuda dem ett livslångt hem så hör av er!

Hade uppskattade om ni inte lämnar elaka och dömmande kommentarer!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?