6 - Det bästa med att ha marsvin

Allt?
Hehe det bästa...hmm...det var svårt att välja ju :P Dem är helt enkelt UNDERBARA djur!
Snälla, bits aldrig, gulligt pipande ^^ Skulle vilja säga att man känner sig nog aldrig ensam med marsvin :D
Alla marsvin är unika, du kan aldrig få två marsvin som är likadana.

Och så klart deras super gulliga utseénde! Jag menar...vem smälter inte för deras söta ansikten? Liknar nästan små mumintroll haha!

Postat av: Alexia

Hejsan!



Gud vad söta marsvin du har. Jag och också ett marsvin. Jag vet att de ska gå minst 2 och 2 men hennes burkompis dog för inte sålänge sedan och hon blir 5 i september...

Det är i alla fall kul att följa din blogg om dina marsvin! :)

Mvh Alexia

2012-01-13 17:04:42
Postat av: Lovisa

Visst är marsvin underbara! Har haft marsvin i 10 år nu och har fortfarande inte tröttnat! Supersöta marsvin du har :D

2012-01-13 19:04:25
Blogg/Hemsida: http://ttwinklestar.bloggplatsen.se
Postat av: Mixxie :D

Sv: Tack :) Dina har ju också en fin bur. Önskar att jag kunde ha en bokhyllebur men det går inte när man har en vovve som är förtjust i marsvinbajs :P

Jag håller med dig dom är helt underbara :)

2012-01-14 09:15:01
Blogg/Hemsida: http://minadjursliv.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?